AliciaG

Estas son as 15 mellores campañas publicitarias do século XXI

0

Coma cada novo mes de decembro, case todo o mundo se sente na obriga de facer balance. Balance ou listas, que o que se leva agora. Esta, con todo, transcende ao 2016. Trátase das mellores campañas de publicidade de estes últimos 16 anos. É dicir, do século XXI. Foi elaborada pola revista Advertising Age, despois de consultar a publicistas, directores de arte e creativos.

Esta é a lista, en orde decrecente. E se queres ver so os tres primeiros, vaite directamente ao final do post. Todos merecen a pena, pero estes tres moi en particular.

15. Unicef: Tap Project.

Campaña de Unicef que empezou no ano 2007, coincidindo co Día Mundial da Auga. Consiste en que por cada euro de propina nos restaurantes acollidos a ela, un neno poderá beber auga potable durante 40 días. Hoxe a campaña non só segue vixente, senón que é o proxecto de Unicef con maior recadación.

14. Chipotle: vota as orixes.

Vídeo creado para a cadea de restaurantes mexicanos Chipotle Mexican Girll. Aposta por prácticas sustentables e humanas fronte aos excesos da industria alimentaria. Acabou gañando o premio Branded Content Grand Pix en Cannes no ano 2012.

13. Budweiser: Whatsapp.

Este anuncio apareceu co novo século, no ano 2000. A campaña foi viral, antes de que se coñecera o significado da palabra viral, ensinando a dicir WhatsApp en 30 idiomas.

12. O tren de Melbourne: xeitos estúpidos de morrer.

Unha música pegadiza, humor negro e uns divertidos personaxes animados converteron esta campaña para mellorar a seguridade nos trens nun rotundo éxito. Tanto que foi a campaña máis premiada en Cans, con 28 leóns.

11. Dous xes: a cervexa do home máis interesante do mundo.

Esta campaña converteu a Jonathan Goldsmith no home máis interesante do mundo, entre outras cousas porque so bebía a cervexa mexicana (cando bebía cervexa, claro).

10. American Legacy:Truth.

Anuncio dunha fundación nacional de saúde de Estados Unidos en que se incorpora por primeira vez un ataque real a unha empresa.

9. P&G: Grazas mamá.

Esta campaña de Procter & Gamble incrementou en 500 millóns de euros as vendas da compañía poñendo o foco nas emocións duns país para o seu fillo deportista.

8. Apple ou Windows?

Serie de anuncios nos que dous actores con razoables parecidos con Bill Gates e Steve Jobs expoñen o dilema entre Apple ou Windows. A campaña de enfrontamento foi un encargo da compañía da mazá, así que obviamente saía gañando.

7. American Express: pequenos negocios en sábado.

Campaña do xigante americano para apoiar o pequeno comercio.

6. Burger King: un polo ben mandado.

Esta é a historia dun polo que facía o que se lle mandaba e que podía ser visto facéndoo a través dunha webcam. Os expertos xustifican a inclusión deste anuncio na lista dos mellores por executar o primeiro caso de márketing dixital do século, por conseguir que a xente interactuase cunha marca e tamén por ser exemplo de publicidade non lineal.

5. Red Bull: Stratos.

Este anuncio cambiou a forma de ver os patrocinios. Rememora a fazaña de Felix Baumgartner: un salto dende máis de 29 quilómetros de altura no que chegou a alcanzar unha velocidade superior aos 1.300 quilómetros por hora. O salto durou 3:48 minutos.

4. Old Spice: o home ao que pode cheirar o teu home.

Anuncio protagonizado polo actor e deportista Isaiah Mustafa e dirixido ás mulleres, por ser elas as que maiormente se ocupan das compras de produtos de beleza para os seus maridos. A mensaxe, entre simple e algo parva, acabou triunfando: eu son o home ao que pode cheirar o teu home.

3.BMW Hires: The Hire.

The Hire é una serie de curtas que constituíron a primeira campaña de contidos do século XXI. O coche, obviamente un BMW, aparece por todas partes, pero non é o protagonista principal da curta. Como curiosidade, todos os vídeos foron difundidos online, no 2001, catro anos antes de que aparecera Youtube.

2. Nike +

Anuncio sobre os dispositivos para medir exercicios. Vibrante. A vida é deporte: Fai que pague a pena.

1. Dove:  a beleza real.

Campaña en que se enxalza a beleza real a través de diferentes vídeos cos que Dove pretendía abrir un debate sobre o que é a beleza.

 

 

 

E logo, qué pensas?